torsdag 9. desember 2010

DET PRIVATE...

Dagboken min; min intime side!
Jeg har jo som alle andre en privat side av personligheten min i form av fantasier, tanker og erfaringer som jeg ikke vanligvis deler med noen andre. Ergo denne bloggen i dagbokform; for jo mer intim relasjon jeg kan skape til dere lesere, desto mer vil jeg dele av den private delen. 
Noen sider av personligheten ønsker jeg kanskje ikke å dele med noen andre - eller er det kanskje ikke mulig?? Jeg lar dette henge i luften med et sitat fra det kjente diktet til Halldis Moren Vesaas,"Ord over grind": 
"Du går fram til mi inste grind og eg går òg fram til di. Innanfor den er kvar av oss einsam, og det skal vi alltid bli." 

2 kommentarer:

Suz sa...

Åh, så utrolig vakkert!
"Du går fram til mi inste grind og eg går òg fram til di. Innanfor den er kvar av oss einsam, og det skal vi alltid bli."
Fikk gåsehud av de ordene.

Du skriver så mye bra, Ellen!

Kan ikke du fortelle om hvordan du og Roy traff hverandre?
Det hadde vært utrolig fint å lese! :) :)

Klæm fra Suz <3

Propellen sa...

Jeg kan godt skrive den historien, den er faktisk SUPER-random, hehe, takk for ideen!

Overfor, i rød skrift, jeg har kalt det "Stargate", det er en kjærlighetssang jeg har skrevet om den kvelden vi møttes, men den er jo på engelsk, og tross alt en sang.... Å fortelle historien slik som det var, det tror jeg hadde blitt både interresant, morsomt og romantisk ;)

U know what Suz?
Det er det første jeg skal gjøre i morgen!!

Stor nattaklem <3