onsdag 8. desember 2010

STRYKEJERN OG FØDSELSDAGSKRISE??

Jeg ønsker meg strykejern!!

Fyller år om under en måned, og om det EGENTLIG har døyten med dette ønsket å gjøre vet jeg ikke, men man tenker selvfølgelig TANKEN iallefall; jeg blir eldre, og jeg blir mer og mer glad i å stelle for "gubben" min!

For et paradoks; Å gå fra DEN ville partyjenta, som har vært ute i verden alene siden hun var 16, knipsa på fester, tok omtrent alt jeg kom over og til slutt satt jeg der med en nål i armen. Uff, dette er skittent, jeg FØLER meg møkkete da jeg beskriver meg selv på denne måten, men; dette er den nakne sannheten, og her er stedet for å skrive den.
Jeg er uansett overlykkelig over nytt liv, ny leilighet, nye prosjekter, ny selvtillit og nye interesser! Pluss at det å gå fra heroin-avhengighet (noe som pågikk den siste-verste tiden) til student, som leverer rene urinprøver 1-2 ganger i uken, holder en nydelig leilighet og lager deilig mat mens jeg passer på at forloveden min har tellekanter på alt tøyet jeg vasker og bretter for ham i skapet sitt.... Hvilket bringer meg tilbake til den opprinnelige årsaken for å skrive her nå; Jeg ønsker meg et strykejern!! Hehe, rødmer faktisk idet jeg skriver det, fordi dette er nemlig SÅÅÅÅÅ utypisk meg, men ett eller annet merkelig inni meg vil at skjortene til "mannen" min skal se så bra ut som mulig, lakenene vil jeg at skal være HELT glatte, ja, jeg kunne til og med tenke meg å stryke ale kluter og små-håndklær slik at jeg hr tellekanter å være stolt av på badet også ;P

Er jeg på full fart inn i kjerring-livet, eller begynner jeg endelig bare å bli "stor jente"? 
Har noen svar til meg?
Klem <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

E kanskje en trang du har for å få ting så bra som mulig,nu når du har starta et ny liv?som du vil ska stå vældi i kontrast t d livet du levd før?tenke høyt bare:) adventsklem fra Lars øyvinn:)

Propellen sa...

Lars Øyvinn!!!! HEI PÅ DEG <3
Dæven du, ka trivelig ;P

Veit du, jeg tror sannelig at du har noen slags prog-rock-"guru" evner jeg ass!! :D

Jeg tror du har så fullstendig rett, det føles riktig når jeg tenker på det du sier, så STOR og god adventsklem tilbake, du som alltid får ting te å årn sæ....sjøh!!! ( ;P )

Suz sa...

Så søt du er som ønsker deg strykejern! <3

Og igjen må jeg berømme din åpenhet og ærlighet, det er utrolig sterkt å lese. Du har virkelig gått igjennom saker og ting, jeg skulle gjerne ha satt meg ned med deg og en kopp te en dag og hørt din historie fra ende til annen! Det tror jeg hadde vært utrolig lærerikt og sterkt.

Propellen sa...

Suz: Vi må ta en kopp på Tullins eller noe sånt en dag etter en forelesning for eksempel :)
I'm buying ;)

Hvis du virkelig har lyst til å høre den historien så skal jeg fortelle deg den!! Jeg blir veldig rørt av mennesker som er så åpne og uredde at selv om jeg forteller noe om meg selv som er stygt og ærlig, så blir jeg ikke sett ned på da :)

Bare si en dag, så "slærver" vi!!