torsdag 10. mars 2011

KLÆR

Jeg skal, fra NUH av, begynne å dokumentere "stilen" min. Ikke at jeg ser på meg selv som noe motens gave til menneskeheten... typ Pia Haraldsen eller Jan Thomas (for å nevne et par "verstinger"). PAH, de poserer som folk som "bare vil hjelpe de stakkars STYGGE menneskene til å se bedre ut, gi dem en makeover, GID, de er virkelig så langt fra egoister og usympatiske mennesker som det overhodet er mulig å komme assa!" 

NOOOOOT!!!!! Disse, UNNSKYLD lingoen, jævlene gjør ikke annet enn å pr-kåt-hore seg ut for hvilket som helst kamera som er rettet mot dem (er der ingen kameraer de kan spy ut falskheten sin foran, ja hjelpes de stakkarene som må omgåes dem da!). 

Grusomme mennesker disse media-horene. Dog, det som er det verste med hele dealen er at VI lar disse botox-lamma sauehjernene få tv-tid, vi, og ordet vi bruker jeg "lightly" nå ass, gir de spalteplass, vi ringer dem fra det ene sladderbladet etter det andre, eller det ene reality-produksjonsselskapet etter det andre, og vi gir disse brødhuene en plattform!! Jeg mener... er dette virkelig? Kanskje alt bare er en vond drøm?

Digrejon....

Jeg vil bare informere om at jeg skal, etter beste evne, bruke disse klærne som skapet mitt er oversvømt av. Det er klær som er grisedyre og det er ellers helt vanlige, normal-prisede klær!! Selvfølgelig er det de "normalprisede" klærne JEG har mest av. Jeg er ikke rik, jeg har ikke 15 kredittkort som jeg overtrekker for å få kjøpt meg nye pupper (som jeg VET om folk som gjør), og jeg fokuserer nok ALTFOR LITE på mote og shopping til å være "KVINNE"... :) 

Jeg kjører min egen stil jeg, og det er jeg DAMN PROUD OVER... Jeg ville følt meg billig... brukt... dersom jeg var SÅÅÅÅ moteslave som alle disse coachene og dommerne på f.eks. "Top Model" (uansett land!!!). De er onde, dobbeltmoralske, og de får mennesker som det ikke er NOE galt med til å føle seg elendig. Sikker på at den "verdammte" moteverdenen har tatt noen liv også jeg... Ja, je sier det, av alle tenåringsjenter som tar selvmord, skal vi virkelig ike tro at EN av dem engang kanskje ikke ville leve lenger på grunn av den cut-throat" industrien som motemekkaet er!!?! Visst faen er det tilfelle, jeg vet det fordi jeg har førstehåndsinformasjon, også er det en annen ting som gjør meg så sikker.... det er fordi jeg har... vent litt.... jo, EN HJERNE!!!!! Alle med en IQ på over 60 forstår dette, alle burde vite disse tingene i hjertene sine, og det tror jeg faktisk er tilfelle også. Travestien er bare hvor utrolig mange som bare kan overleve kun hvis de fornekter denne sannheten, at dyrkningen vår av det vi kaller dagens "skjønnhetsidealer" er farlig, og ikke bare FARLIG engang, det er livstruende, det er SÅ mentalt skadelig!!

For å si det HELT enkelt:
Moteverdenen er barneskolen (KANSKJE ungdomsskolen på sitt beste) "all over again". Eller... vil dette si at disse menneskene som KUN eksisterer på utsiden, FORTSATT sitter fast, er dønn STUCK på high school, har ikke disse menneskene hatt en sosial utvikling? Hmm... doktorgradoppgave-materiale???? ;)

Mitt gerilja-motsvar (hehe, for jeg er nok DEN trusselen ;P ), er å legge ut daglige bilder av meg i klærne mine, kall det en slags motereportasje... den kan hete; "Whatever I can pull together from my closet'"!  :D


Mer vrede over diverse VIL  følge :) Aaaaahhh.... Så digg det er å kunne blogge fritt igjen (IKKE takk til to "visse" drittunger i sos1, på første år -HiO.... dere smålige, misunnelige og FEIGE jenter. Håper deres handlinger var verdt det!!! Og.... enkelte ting.... som for ekempel når myndige jenter juger, backstabber, går bak ryggen min, juger om det igjen, sladrer til "mamma" når det NORMALE i situasjonen vi alle vet hva var, er å SNAKKE med den det gjelder FØRST.... hva heter det er igjen... jo, gi noen en sjanse! Og hva ville det gjort dere til? Mennesker med....Hmmmm? EMPATI ja, det var ordet!! Egosentriske, misforstående tufser, dette er mine siste ord til dere; For alle deres fremtidige brukere, som kommer til å trenge profesjonell behandling og respekt fra dere, IKKE våg å innbille dere at dere hører hjemme i studiet eller i yrket! Dere passer IKKE inn, dere er SÅ på villspor, så med mindre noen av dere VOKSER OPP og slutter å tisse på dere hver gang jeg prøver å prate med dere om hva dere orkestrerte på en HØYSKOLE, seriøst, en høyskole, ikke på videregående, ikke på ungdomsskolen, ikke på barneskolen ei heller i barnehagen (som sånn ca er det eneste miljøet den type "jenteklikk"-baksnakk-juging kanskje er forståelig, eller mulig å overse) så vil jeg aldri tilgi det dere gjorde og MÅTEN det ble gjort på, og SÅ måten det ble hysterisk latt som om ikke hadde NOE med saken å gjøre!! Har gitt flere sjanser til å snakke, det er det voksne gjør hvis de har problemer, uenigheter, er usikre på noe og vil ha klarhet, etc. Med dette bør dere, og ALLE som kjenner saken se dere for hva slags fake, feige og usympatiske mennesker dere er!! 

Digresjon igjen... ;P

Alt i alt; ENDELIG er jeg fri, og nå kan jeg skrive om HVA JEG VIL!! Det var en stund jeg var usikker på om jeg bodde i et land, beskyttet av, og med rettigheter som ytringsfrihet... Da den ble fratatt meg er jeg 90% sikker på at dersom jeg hadde mer energi og mindre "shit going on in my life" så hadde jeg tatt og røsket hele saken opp med roten med advokat ved min side!! Det er ikke tvil om at jeg på FLERE måter fikk mine rettigheter trampet på, og de to beste stikordene som beskriver hele "kalaset" er: 1: DÅRLIG LEDERSKAP..... 2: SMÅLIGE-PATETISKE DRITTUNGER

                                                       c'est fini

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha!! FETTE bra ;D