fredag 3. desember 2010

NEVROPSYKOLOG

Nevropsykologisk undersøkelse i dag
Så i dag skal jeg til nevropsykolog for første gang i mitt liv. Skal utredes for AD/HD, har allerede diagnosen men det forrige sykehuset som ga meg den gjorde for slett jobb, så nå må jeg gjennom hele suppa "all over again"!!!
Klart jeg gruer meg, men forloveden min skal følge meg, så tanken på meget tunge og harde OG intensiv testiong i 6 timer pluss, blir enklere å håndeter da man vet at det beste mennesket på jord sitter utenfor <3
Jeg kommer nok til å skrive mer om hvordan det var, hva som skjedde etc. da jeg kommer hjem i 4-5 tiden i dag, nå skal MASSE tøy på, og vinterkulda "faces" ;)
Be good peepz <3


1 kommentar:

Propellen sa...

Det var MEGA heftig opplegg dette her altså!!!! Gjennomgikk sikkert over 20 tester, sammenhengende i 7 timer! Tru om jeg endelig blir sett" av noen snart da?