søndag 17. april 2011

VÅRRENGJØRING

English comment/"explanation in bottom ;)


Har satt, MINST, skandinavisk rekord i vårrengjøring i dag! Satte i gang for fulle kluter mens min kjære var ute en tur. Fylte bøtter med grønnsåpe, OG skyllemiddel for glansens skyld ;P

Av en eller annen grunn blir jeg en maskin når jeg rengjør, så sitter her kokvarm selv et par timer etterpå :D :D

Her skal jeg vise frem bilder av den ville vaskekjerringa :)  :


Til og med "habbiten" er "oldschool-vaskekjerring" ;P



Leiligheten ble uansett toaly shina på rekordtid, OG jeg rakk å lakkere neglene med en nydelig oransje fra Dior ;P (hehehe)

Vi gleder oss begge helt VILT mye til å flytte herfra veldig snart! 
Oslo er en smooth nok by den ass, men vi er begge så dritalei ALT denne byen minner oss om!

Et liv i FRED på landet, hvor vi ENDELIG kan ta opp igjen vår kunst... Ja, det er som om i en drøm, dette er vår største lykke i livet for tiden... Det føles som i er i ferd med å "heles" :) (Kanskje det er en mening med at Heggen kirke ligger  som nabo???) 

Vårrengjøringen ble en åpenbaring for oss begge faktisk!! Innmari spaca!!! Men det er et slikt par vi er <3 

Hans lykke betyr alt, og når han har den med meg, så er verden bare helt perfekt!! :) :)

Forelskelsen vår er fortsatt like sterk som første gang vi møtte hverandre!! :) Gud, for en magi <3

Nå skal vi skape ny magi, i et nytt hus :) :) :)

I am yours <3



1 kommentar:

Propellen sa...

A corny norwegian folk-tale about spring-cleaning... For all ya'll english speaking people ;P Hihi, Was that even grammatically correct? ;)
If you wish me to write more, or maybe ALL in english, that is something I would do if I knew it was wanted!!!! Guess I kinda just want some feedback... Huhm... Anyway... Have a lovely easter <3